El sem hiszem :D Szóval, az történt, hogy kész lettem a Camp Leaders-es profilommal, így a táborvezetők most már láthatják, nézel...



El sem hiszem :D

Szóval, az történt, hogy kész lettem a Camp Leaders-es profilommal, így a táborvezetők most már láthatják, nézelődhetnek és eldönthetik, hogy szeretnének-e interjút velem, avagy sem. Namármost, egyből kaptam egy megtekintést, és az az egy tábor, aki megnézett, "le is foglalt", azaz szombaton megyek interjúra!! Nyilván, ez még nem garancia semmire, de azért csak jelent valamit, hogy az első tábor máris magának akar. Ha meg mégsem, nem dől össze a világ, lesz másik, de azért be vagyok zsongva!
Megnéztem, 2 órányira van NY-tól, Bostontól 3 és fél órányira, és elképesztő! A Camp neve Camp Loyaltown, és nagyon tetszik. Néztem videókat, képeket, véleményeket, és tényleg nagyszerű! *-*

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images